×Käytämme evästeitä palvelun kehittämiseen
Evästeiden avulla voimme kerätä tietoja paremman palvelun takaamiseksi. Käytämme omien evästeiden lisäksi Googlen tarjoamia evästeisiin ja muihin teknologioihin pohjautuvia työkaluja. Hyväksymällä evästeiden käytön, sallit kerättävien tietojen käsittelyn. Keräämme anonyymiä tilastoa evästeiden käytöstä.
Voit jatkaa sivuston käyttöä oletusasetuksilla tai muuttaa evästeasetuksia painamalla Asetukset. Halutessasi voit hylätä kolmansien osapuolten evästeet valitsemalla hylkää ja jatkaa sivuston käyttöä välttämättömillä evästeillä. Voit muuttaa näitä asetuksia painamalla sivun alalaidasta evästeasetukset.
Lisätietoja verkkosivujen evästeistä.
Tietosuoja
Tässä näet listan Kangasalan Sanomien verkkosivuilla käytetyistä evästeistä.
Kangasalan Sanomat
Eväste | Kesto | Kuvaus |
---|
ks_user | tilausjaksosta riippuvainen | Käytetään kirjautuneen käyttäjän istunnon tunnistamiseen. |
ks_session | tilausjaksosta riippuvainen | Kirjautuneen käyttäjän istunnon tunniste. |
ks_view | istunto | Viimeisimmän sivun katselun tunniste. |
ks_cookies | 90 vrk | Käytetään evästeasetuksen tallentamiseen. |
ks_cookies_save | max 90 vrk | Kertoo järjestelmälle kun evästeasetuksia on muutettu. Tämä eväste asetetaan silloin kun evästeasetuksia muutetaan, se poistetaan tämän jälkeen, todellinen voimassaoloaika rajoittuu muutamaan sekuntiin. |
ks_test_cookie | 90 vrk | Tarkistetaan onko evästeet tuettu käyttäjän selaimessa. |
ks_note_article | 2 vrk | Tallennetaan uutisten sisällä viimeisimpänä näytetyn bannerisarjan banneri |
ks_note_top | 2 vrk | Tallennetaan paraatibannerin viimeisimpänä näyetty banneri bannerisarjasta |
ks_note_cover | vuorokauden loppuun | Tallennetaan tieto viimeisimpänä näytetystä popup-bannerista. |
ks_note_boksinumero | vuorokauden loppuun | Tallennetaan tieto viimeisimpänä näytetystä boksi-bannerista. |
Google Analytics
Eväste | Kesto | Kuvaus |
---|
_gat | 1 minuutti | Pyyntöjen suodatus |
_ga | 2 vuotta | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
_ga_* | 2 vuotta | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
_gid | 24 tuntia | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
Zeffi
Eväste | Umpeutuminen | Kuvaus |
---|
e~zef-eu-stable_zef_u | 19.1.2038 | Tallennetaan tieto kyselylomakkeesta. |
messagesUtk | 19.1.2038 | Tallennetaan tieto kyselylomakkeesta. |
Evästeasetukset
Välttämättömiä evästeitä ovat: kirjautumisen, bannereiden, evästeasetuksen ja kyselyjen evästeet sekä mahdolliset roskapostisuodatuksen evästeet. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
Kolmannen osapuolten evästeisiin kuuluu: Google Analytics, Google TagManager, ShareThis, Facebook. Huomioithan että kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi/näy oikein ilman evästettä.
7 kommenttiaKommentoi
Milloin ruutanaan lähijunapysäkki??? Ihan uskomatonta, ettei se pysähdy kangasalla ollenkaan, kun kulkee tästä kuitenkin ohi ja jopa Orivedellä on KAKSI lähijunapysäkkiä! Ja myös kesäisin olisi kiva päästä ruutanasta suoraan kangasalan keskustaan, nyt ei pääse kuin koululais aikoihin eli aamulla ja iltapäivällä, kesäisin ei ollenkaan T. autoton ruutanalainen
https://kangasalansanomat.fi/mielipide-matka-ruutanasta-joukkoliikenteella-keskustaan-on-melkoinen-seikkailu-toimiva-joukkoliikennelinja-toisi-monta-hyotya ... ja ratkaisu toimivalle joukkoliikenteelle kohti Kangasalan keskustaa on linjan 28 lakkauttaminen? Suhteellisesti toki 46 palvelee tuon jälkeen Ruutanalaisia paremmin.
Miksi 48 ei kata koko itäistä Kangasalaa eli lähde Vehkajärveltä?
Kaukaa, kuten Kuhmoisista, soisi bussin kulkevan Kangasalan ohitustietä kiertelemättä Suoramaa. Ja mielellään vähintään Keskustorille, parempi Pyynikintorille.
Lähijunapysäkin kustannukset ovat parin miljoonan luokkaa, asukaspohja ei ole riittävä Ruutanasta, se on selvitetty. Paikallisjuna tarvitsee aina tarpeeksi asukaspohjaa ja kaukojunat/Pendolinot ei voi pysähtyä joka seisakkeella.
Nämä selvitykset kariutuvat aina siihen, että jokin taho ilmoittaa, että pari miljoonaa maksaisi. Näitä lukuja ei missään avata eikä kilpailuteta kevyempiä ratkaisuja pysäkkejä varten. Aika hankala ymmärtää miksi menisi pari miljoonaa, kun radan varrella on jo valmiiksi useampi entinen pysähdyspaikka. Ei kai niiden korjaaminen voi niin paljoa maksaa?
Eikö joku vois kiertää terkkarin kautta,niinku oikeissa kaupungeissa? Kaikilla terkkarin käyttäjillä ei o omaa autoo, voi olla huono kävellä ja taksiinkaa( niinku siihe omaan autoon) ei rahaa.