Kangasala ja Pälkäne toteuttavat matkailumarkkinointia kimpassa

0
Kangasala ja Pälkäne ovat koonneet kohteensa yhteen, helposti löydettäviksi reiteiksi. Kuva: Visit Kangasala, kuvaaja Tero Hakala
Kangasala ja Pälkäne ovat koonneet kohteensa yhteen, helposti löydettäviksi reiteiksi. Kuva: Visit Kangasala, kuvaaja Tero Hakala

Kangasala ja Pälkäne käynnistävät verkossa yhteisen matkailumarkkinointikampanjan otsikolla Paras pari Pirkanmaalla.

Kuntanaapurukset ovat koonneet kohteensa yhteen, helposti löydettäviksi reiteiksi. Reitit julkaistaan perjantaina 29. toukokuuta.

Reitit on jaettu viiteen pääteemaan: herkuttelijoille, kulttuurimatkailijoille, lapsiperheille, luontoharrastajille ja aktiivilomailijoille. Reittien lisäksi kampanjan verkkosivuilta löytyvät myös ostospaikat, majoitusmahdollisuudet, galleriat, rannat ja ruokapaikat.

Tarjonnassa on huomioitu tänä kesänä koronan aiheuttamat rajoitukset ja mahdollisuus turvaetäisyyksien pitämiseen.

– Ihmiset ovat olleet kodeissaan eristyksissä maaliskuusta asti. Haluamme kertoa heille kampanjan avulla mahdollisuuksista kesämatkailuun lähellä, kertoo elinkeinojohtaja Jaana Koivisto Pälkäneen kunnasta.

Business Kangasalan toimitusjohtaja Päivi Kuusivaara on samoilla linjoilla.

– Meidän alueemme luonto on ainutlaatuinen, ja sen ympärille on luotu monenlaista matkailutarjontaa. Halusimme yhdistää kahden kunnan kohteet, jotta jokainen löytäisi niistä itselleen sopivaa tekemistä.

Lue lisää: visitkangasala.fi, visitpalkane.fi, parasparipirkanmaalla.fi

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.