Kangasalalaisyritykset hakevat Japanista kasvua, ideoita ja yhteistyökumppaneita

0
Asettamasi evästeasetukset estävät jakopainikkeiden käytön.
Rakka Creativen Ilmari Huttu-Hiltusen mukaan Suomessa ei vielä täysin ymmärretä elokuvallisen virtuaalitodellisuuden mahdollisuuksia. Hän on herättänyt menetelmällä eloon muun muassa Amurin museokorttelin tiloja tuoden sinne tarinoita historian eri aikakausilta näyttelijöiden ja lavastuksen avulla. Kuvassa Virtual Guide AR/VR:n Heini Niklas-Salminen tähyilee virtuaalilaseilla Lahden suurmäestä avautuvia maisemia ja valmistautuu hyppyyn.

Kun yritysideat lähtevät lentoon, voi Suomi jäädä liian pieneksi ja ideoille olisi tilausta myös valtakunnan rajojen ulkopuolella. Näin näyttää tapahtuneen kahdelle nuorelle kangasalalaisfirmalle Rakka Creative Oy:lle ja…


Tämä sisältö on Kangasalan Sanomien tilaajille

Tilaa lukuoikeus alkaen 3 €.

TilaaKirjaudu

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.