Kangasala tukeutuu rekrytoinnissa mainostoimiston ja sosiaalisen median voimaan – Henkilöstöjohtaja Eija Tetri-Lähde: ”Työnantajan on hyvä näkyä siellä, missä ihmiset liikkuvat”

0
Asettamasi evästeasetukset estävät jakopainikkeiden käytön.
Kuvituskuva. Pixabay / Thomas Ulrich
Kuvituskuva. Pixabay / Thomas Ulrich

Kangasalan kaupunki tehostaa rekrytointiaan näkyvyyttään lisäämällä ja profiiliaan nostamalla.  Kampanjan pohjaksi se on tilannut 25 000 euron markkinointipaketin helsinkiläiseltä mainostoimisto Redlandilta, joka on osin mukana myös kampanjan…


Tämä sisältö on vain Kangasalan Sanomien tilaajille

Jos olet tilaaja, saat sisällön käyttöösi kirjautumalla sisään. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröi tunnuksesi tästä.

TilaaKirjaudu

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.