Uutiset

Kangasalan terveyspalvelut otti käyttöön uuden koronapuhelimen

Kangasalan terveyspalvelut avaa erillisen puhelimen hengitystieinfektio-oireiden ja koronanäytteenoton arviota varten sekä tekstiviestimahdollisuuden aikojen perumiselle.  Uusi puhelin on ollut käytössä tämän viikon…


Tämä sisältö on Kangasalan Sanomien tilaajille

Tilaa lukuoikeus alkaen 3,50 €.

TilaaKirjaudu

2 kommenttiaKommentoi

  • Nimim. Todella pettynyt26.8.2020 klo 10:50

    En ainakaan itse tuosta numerosta saanut palvelua, piti jonottaa 45 min kuullakseen takaisinsoittopyyntönauhoituksen ja tallentaa takaisinsoittopyyntö, paitsi koko takaisinsoittopalvelu ei edes taida toimia, kun kukaan ei soittanut takaisin. Todella turhauttavaa!

  • Päivi Virtanen1.9.2020 klo 12:47

    No eipä saa "omanlääkärin" ajanvarauksestakaan palvelua, 3 tuntia jonotin että vastattiin ja sain tilattua ajan, tuli köyhälle eläkeläiselle kallis puhelu KUN jonotus maksaa, eikö tämmöisenä aikana jonotus pitäisi olla ilmaista,kun ei kohtuullisen jonotuksen jälkeen vastata.

Kommentoi

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.