Kaupungin kannan mukaan ykköslinja voidaan muuttaa vaihdolliseksi

4
Asettamasi evästeasetukset estävät jakopainikkeiden käytön.
Kangasalla kuntouttavan työtoiminnan matkat korvataan Tampereen seudun joukkoliikenteen maksuvyöhykkeiden hintojen mukaisesti.
Kangasalla kuntouttavan työtoiminnan matkat korvataan Tampereen seudun joukkoliikenteen maksuvyöhykkeiden hintojen mukaisesti.

Bussireitteihin tulee vuonna 2021 muutoksia, kun raitiotieliikenne Tampereella alkaa. Raitiotie hoitaa kolmen vuoden päästä ison osan joukkoliikenteestä Hämeenkadulla ja varaa käyttöönsä myös kaksi kaistaa. Näin ollen linja-autojen määrää ei voida keskustassa…


Tämä sisältö on vain Kangasalan Sanomien tilaajille

Jos olet tilaaja, saat sisällön käyttöösi kirjautumalla sisään. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröi tunnuksesi tästä.

TilaaKirjaudu

4 kommenttia

  1. Kyllä tässä Kangasala nyt läväytti päin pläsiä märällä likaisella tiskirätillä reittien 1 ja etenkin 45 varrella asuvia. Vaikka vuoroväli on tiheä – jokainen vaihto tuo kuitenkin viivettä matkustamiseen. Nyt kun ottaa 45:n voi nopeasti ja ilman vaihtoja päästä esim. Hatanpäälle – kun tuo ratikka tulee sinne pääseminen vaatii siis ainakin 2 vaihtoa. Mihin hävisi se tavoite nopeasta kulkemisesta Tampereen keskustaan ja että kansalaiset enemmän alkaisivat käyttää Nysseä matkustamiseen? Ai niin tuolta Nyssen sivuilta luettuna, kaupunginjohtajan mukaan tavoite on että Kangasalan keskustasta pääsee 42:lla – muilla alueilla ei siis väliä. Mihin on hävinnyt asukkaiden yhdenvertaisuus ja tasapuolinen kohtelu, jota joillain laeillakin yritetään turvata? Taitaa tuo lausunto ja linjan karsiminen vain

  2. Tämä oli odotettavissa. Kohtalo tulee olemaan sama lähes kaikilla paikallisen liikenteen busseilla. Niillä syötetään matkustajia raitiovaunulinjalle. Hieman samaan tapaan, kuin länsimetrolla. Ja samat tulevat olemaan ongelmatkin. Varsinkin ruuhkaisena aikana. Koko raitiotiehanke oli virheratkaisu. Ja nyt Kangasalakin on liputtanut asian puolesta. Meillä optimitilanteessa pääse nyt matkansa kulkemaan vaihdoitta, raitiotien valmistumisen jälkeen monella on edessä kaksi vaihtoa linja-autosta raitiovaunuun ja raitiovaunusta linja-autoon. Helpoimmalla pääsee kun tekee vaihdon joukkoliikenteestä yksityisautoon.

  3. Juuri näin, märällä likaisella tiskirätillä läväyttää kasvoille kaupunginjohtaja meitä kuntalaisia, ison palkkansa maksajia. Ja sille joka uskaltaa vähänkin olla eri mieltä hänen kanssaan, hän järjestää nopeasti potkut.

  4. Tähän sitten loppui hyvin alkanut julkisen liikenteen käyttö. Olisikin ollut liikaa vaadittu että Kangasalan kaupunki olisi edes tässä asiassa puolustanut asukkaitaan. Täällä on täysin unohdettu että kaupunki on asukkaita varten, ei toisinpäin. Onneksi on oma auto, luontohan ei kiitä, mutta sen tämän päätöksen tekijät ovat kyllä tajunneet, hyvä esittää ”vihreää” ja sitten antaa tällaisia päätöksiä.

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.