×Käytämme evästeitä palvelun kehittämiseen
Evästeiden avulla voimme kerätä tietoja paremman palvelun takaamiseksi. Käytämme omien evästeiden lisäksi Googlen tarjoamia evästeisiin ja muihin teknologioihin pohjautuvia työkaluja. Hyväksymällä evästeiden käytön, sallit kerättävien tietojen käsittelyn. Keräämme anonyymiä tilastoa evästeiden käytöstä.
Voit jatkaa sivuston käyttöä oletusasetuksilla tai muuttaa evästeasetuksia painamalla Asetukset. Halutessasi voit hylätä kolmansien osapuolten evästeet valitsemalla hylkää ja jatkaa sivuston käyttöä välttämättömillä evästeillä. Voit muuttaa näitä asetuksia painamalla sivun alalaidasta evästeasetukset.
Lisätietoja verkkosivujen evästeistä.
Tietosuoja
Tässä näet listan Kangasalan Sanomien verkkosivuilla käytetyistä evästeistä.
Kangasalan Sanomat
Eväste | Kesto | Kuvaus |
---|
ks_user | tilausjaksosta riippuvainen | Käytetään kirjautuneen käyttäjän istunnon tunnistamiseen. |
ks_session | tilausjaksosta riippuvainen | Kirjautuneen käyttäjän istunnon tunniste. |
ks_view | istunto | Viimeisimmän sivun katselun tunniste. |
ks_cookies | 90 vrk | Käytetään evästeasetuksen tallentamiseen. |
ks_cookies_save | max 90 vrk | Kertoo järjestelmälle kun evästeasetuksia on muutettu. Tämä eväste asetetaan silloin kun evästeasetuksia muutetaan, se poistetaan tämän jälkeen, todellinen voimassaoloaika rajoittuu muutamaan sekuntiin. |
ks_test_cookie | 90 vrk | Tarkistetaan onko evästeet tuettu käyttäjän selaimessa. |
ks_note_article | 2 vrk | Tallennetaan uutisten sisällä viimeisimpänä näytetyn bannerisarjan banneri |
ks_note_top | 2 vrk | Tallennetaan paraatibannerin viimeisimpänä näyetty banneri bannerisarjasta |
ks_note_cover | vuorokauden loppuun | Tallennetaan tieto viimeisimpänä näytetystä popup-bannerista. |
ks_note_boksinumero | vuorokauden loppuun | Tallennetaan tieto viimeisimpänä näytetystä boksi-bannerista. |
Google Analytics
Eväste | Kesto | Kuvaus |
---|
_gat | 1 minuutti | Pyyntöjen suodatus |
_ga | 2 vuotta | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
_ga_* | 2 vuotta | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
_gid | 24 tuntia | Sivunäyttöjen laskeminen ja tallennus |
Zeffi
Eväste | Umpeutuminen | Kuvaus |
---|
e~zef-eu-stable_zef_u | 19.1.2038 | Tallennetaan tieto kyselylomakkeesta. |
messagesUtk | 19.1.2038 | Tallennetaan tieto kyselylomakkeesta. |
Evästeasetukset
Välttämättömiä evästeitä ovat: kirjautumisen, bannereiden, evästeasetuksen ja kyselyjen evästeet sekä mahdolliset roskapostisuodatuksen evästeet. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
Kolmannen osapuolten evästeisiin kuuluu: Google Analytics, Google TagManager, ShareThis, Facebook. Huomioithan että kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi/näy oikein ilman evästettä.
5 kommenttiaKommentoi
Muutem hyvä, mutta tässä suunnitelmassa tuo kolmas ruutu on vedetty syvemmälle moottoripyöräruudun päälle niin, että ruutuun ajaessaan ei mahdu kuskin ovesta ulos. Jos ruudun suunnittelisi täytettäväksi sisäänajon suunnalta, niin homma toimisi. Mutta hei - taatusti on ollut ongelmia aikoinaan muidenkin kaupunkien pysäköintitalojen kanssa, joten ei tätä nyt liikaa kannata hehkutella. Upea talo tukee hienosti keskustan vetovoimaisuutta!
Ei kai parkkihalli voi olla vetovoimaisuustekijä. Jotain muuta pitäisi löytyä. Toimari heittää pallon arkkitehdille. Kukahan on oliut valvoja, hänelle kai vastuu kuuluu. Nyt näyttää siltä, että jokainen Oskarin idea menee pieleen. Löytyyköhän Kirkkoharjun kahvioon yhtään kahvittelijaa ilmaisten avajaiskahvien jälkeen.
Ei noissa nytkään autoja ole ollut ja ahdas tuo väylä ollut silti. Suunnittelija joku vastavalmistunut? Portteja pitää muuttaa jos tuosta haluaa toimivan. Itse en tuonne aja kun ulosajossa tarvitaan tuuria taidon lisäksi että selviää aitoa rikkomatta pois. Näkynee olemattomassa käyttöasteessa kunnes portteja muutetaan. Miksi tuonne muuten ajetaan ahtaasti hautuusmaan puolelta. Yksi ajaa ulos toinen sisän niin yhtäaikaa ei väylille mahdu.
Tuosta ei tule hyvää muutoksilla. Tilannetta parantaisi kuitenkin, jos puomit siirrettäisiin rakennuksen ulkopuolelle. Niiden nykyiset korokkeet pitäisi poistaa. Tilaa on nyt ulostulossa yksinkertaisesti liian vähän, eikä parin autopaikan poistaminen auta juurikaan asiaa. Rakennuksen pilarit ovat pahasti haittaamassa liikennettä koko rakennuksen eliniän, joten hyvää tuosta ei saa koskaan. Olisihan tuon voinut suunnitteluvaiheessa vaikka torille piirtää ja testata.
Jälleen yksi esimerkki huonosta suomalaisen työn laadusta, joka näkyy erityisen hyvin rakentamisessa. Miten noin amatöörimäinen virhe on edes mahdollinen täysin uudessa parkkihallissa? Sisään- ja ulosajon olisi voinut rakentaa vaikkapa rakennuksen päädystä ilman yhtään mutkaa. Onko suunnittelijalla mitään vastuuta? Entä tilaajalla, joka ei viitsi edes alkeellisimpia asioita suunnitelmasta tarkastaa ennen toteutusta. Tuskinpa. Ja miksi olisi, kun "iloinen" veronmaksaja kuittaa laskut lopputuloksesta huolimatta...