Lamminrahka alkaa hahmottua virtuaalisesti

0
Asettamasi evästeasetukset estävät jakopainikkeiden käytön.

Kangasalan kunta ja Tampereen ammattikorkeakoulu ovat yhdessä perustaneet Virtuaalisen Lamminrahkan, jossa aluetta suunnitellaan pelin avulla.Virtuaalisen ympäristön ovat luoneet TAMKin tietojenkäsittelyn pelituotannon kolmannen vuoden opiskelijat Juhana Mäntymaa, Kimmo…


Tämä sisältö on vain Kangasalan Sanomien tilaajille

Jos olet tilaaja, saat sisällön käyttöösi kirjautumalla sisään. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröi tunnuksesi tästä.

TilaaKirjaudu

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.