Omahoitajan ja asiakkaan läheisempi yhteys palaa kotihoitoon

0
Asettamasi evästeasetukset estävät jakopainikkeiden käytön.
Ilpo Peuhkuri tarvitsee päivittäin kotihoidon palveluja. Myös hänen tyttärensä Elina Asumaniemi käy lähes joka päivä. Asumaniemi kokee ongelmaksi sen, että aiempi tiivis ja läheinen omahoitajuus katosi kotihoidon uudistusten myötä.

Kangasalan kotihoito otti viime vuonna käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän. Tietokonesovellus jakaa ja aikatauluttaa päivittäin työntekijöiden asiakaskäynnit. Asiakas saa hoitajan pääsääntöisesti alueensa omasta tiimistä. Jos tiimissä on vajausta…


Tämä sisältö on vain Kangasalan Sanomien tilaajille

Jos olet tilaaja, saat sisällön käyttöösi kirjautumalla sisään. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröi tunnuksesi tästä.

TilaaKirjaudu

Kommentoi

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi.

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.