Uutiset

Omahoitajan ja asiakkaan läheisempi yhteys palaa kotihoitoon

Ilpo Peuhkuri tarvitsee päivittäin kotihoidon palveluja. Myös hänen tyttärensä Elina Asumaniemi käy lähes joka päivä. Asumaniemi kokee ongelmaksi sen, että aiempi tiivis ja läheinen omahoitajuus katosi kotihoidon uudistusten myötä.

Kangasalan kotihoito otti viime vuonna käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän. Tietokonesovellus jakaa ja aikatauluttaa päivittäin työntekijöiden asiakaskäynnit. Asiakas saa hoitajan pääsääntöisesti alueensa…


Tämä sisältö on Kangasalan Sanomien tilaajille

Tilaa lukuoikeus alkaen 3,50 €.

TilaaKirjaudu

Kommentoi

Lähettämällä kommentin, olet lukenut ja hyväksynyt kommentointiin liittyvät säännöt sekä tietosuojaselosteen.