Uutiset

Onko Lentolan Prisman keräilykeskus heikentänyt ruokatilausten laatua? – Pirkanmaan Osuuskauppa selittää, mistä tuotepuutteet, lyhyet päiväykset ja huonolaatuiset vihannekset johtuvat

Keräilykeskuksen robotit keräilevät tuotteita muovilaatikoihin ja kuljettavat ne keräilijälle. Kuva: Tuomas MacGilleon / KS Arkisto

Kangasalan Prisman yhteydessä toimiva ruoan verkkokaupan keräilykeskus on ollut käytössä viime elokuusta saakka. Reilun puolen vuoden aikana toimintaa on kehitetty ja tilausten määrä viikossa on kasvanut sadoista…


Tämä sisältö on Kangasalan Sanomien tilaajille

Tilaa lukuoikeus alkaen 3,70 €.

TilaaKirjaudu

Yksi kommenttiKommentoi

  • Skyla14.3.2025 klo 13:25

    Itse olen tilannut Prismasta ruokaa (noutoon) jo vuosien ajan. Huonontuneen terveystilanteen vuoksi tilaan nyt jo kaiken ruuan S-kaupat -sovelluksella. Kyllä tuo uudistus on kiristänyt hermoja paljonkin. Itseäni on harmittanut pitkät puutelistat, kun korvaustoiveita ei ole voinut kirjata, kuten ennen. Välillä olen tilannut esim. isot kasat erilaisia leipiä sillä ajatuksella, että "kai sieltä ainakin jotain tulee, laitetaan sitten pakastimeen, jos tulee paljon". Mahdollisimman pitkät käyttöaikatoiveet olen kirjoittanut joidenkin tuotteiden kohdalle erikseen, kun ei yleisiä toiveita voi enää kirjata. Yleisesti ottaen ajattelen, että hyvä, että ruokaa voi tilata tällä tavalla noutoon tai jopa kotiin kuljetettuna, ja hyvä, että hommaa kehitetään. Välillä vaan turhauttaa, kun joutuu pyytämään miestä poikkeamaan muissa kaupoissa matkan varrella, kun jotkin tärkeät tuotteet on Prismasta loppu. En usko, että tuotesaldoa voidaan koskaan saada täysin ajan tasalle (varsinkaan myymälän puolella), koska tuotteita varastetaan niin paljon. Muistan itse joskus vuosia sitten etsineeni jotain tiettyä vitamiinipurkkia Prismasta. Apuun tulleen myyjän laite näytti, että hyllyllä piti olla kolme purkkia. Ei ollut yhtään...