Markkinointiblogi

Markkinointiblogi


Pauliina ja Aki Harju iloitsevat lapsistaan ja kotikaupungistaan: Kangasala hellii lapsiperheitä

Liutussa sijaitsevassa rivitaloneliössä ei usein hiljaista hetkeä tule: haastatteluhetkelläkin 2,5-vuo­tias Eino Harju huristelee alakertaa ympäri sinisellä muovimopollaan ja pyytää innoissaan välipalaksi Muumi-patukkaa. Pieni, valkoinen...

Kangasalan Sanomien tammi–maaliskuun digisisällöillä lähes 850000 sivulatausta

Kangasalan Sanomien verkkosivuilla on ollut vilkas alkuvuosi. Tammi-maaliskuun aikana sivulatauksia on tehty verkkosivuilla yhteensä 640 787 kappaletta ja sovelluksessa 306 000 kappaletta.  Sivulataus tarkoittaa kaikkia verkkosivuillamme käyneiden...

OP Kangasala tarjoaa omistaja-asiakkailleen superetua KS-digiin – Ellet ole vielä tilaaja, hyödynnä etu ja jos oletkin, tilaa lahjaksi!

OP Kangasala ja Kangasalan Sanomat ovat paikallisia, nykyaikaisia yrityksiä, jotka tahtovat kangasalalaisten voivan hyvin ja elävän aktiivista, innostunutta elämää. Kevään kunniaksi paikallinen pankki ja...

Väritä kansikuva ja voita yllätyspalkinto!

Kangasalan Sanomat järjestää pääsiäisen iloksi kilpailun, johon voi osallistua värittämällä 31.3. julkaistun lehden kansikuvan. Postaa väritetty kuva Facebookissa tai Instagramissa, tägää @kangasalansanomat ja käytä...

Kangasalla arvostetaan omaa mediaa – Kangasalan Sanomien tilausmäärät mukavassa kasvussa digissä ja printissä

Kangasalan Sanomissa eletään historiallista aikaa; paikallismedian tilaajamäärät ovat kääntyneet pitkän laskun jälkeen kasvuun sekä printin että digituotteen osalta.  Kun vertaamme tämänhetkistä tilannetta tasan vuoden takaiseen...

Äänestystukea haetaan eniten sanomalehdistä – Kangasalan Sanomat tarjoaa tiedon ja välineet Kangasalla

MAINOS | 58% suomalaisista aikoo hakea kevään kuntavaaleissa tietoa äänestyspäätöksensä taustaksi painetusta tai digitaalisesta sanomalehdestä. Sanomalehdet nousevat välineenä ykköseksi. Toiselle sijalle nousevat kaupunkilehdet (42%), kolmannelle...