Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttö­kokemuksen parantamiseksi. Lisätietoja.
Etusivu Uutiset KS-digi Tapahtumat Boksi Kuvat Blogit Ajankohtaista

Kaupunki avautuu kaupunkilaisille

Tuula Ruusumaa
Pääkirjoitus - 15.5.2019 kello 7.00

Kaupunki tiedotti tällä viikolla, että se ottaa käyttöön chat-asiakas­palvelun. Palvelu on eräänlainen pikaviestipalvelu, jossa voi kysyä nopeasti neuvoja tai ohjeita kaupungin asiakas­palvelusta.

Kaupunginjohtaja kertoi lisäksi maanantain kokouksessa valtuutetuille, että kaupunki avaa lähiaikoina infopisteen Lentolaan Prisman tiloihin.

Miljoonan kassatapahtuman kauppaan, kuten kaupunginjohtaja asiaa kuvasi. Asiakas­palvelupiste avautuu entiseen S-Pankin tilaan.

Kaupunki ottaa ilmiselvästi askelia uudenlaiseen tapaan kohdata kaupunkilaisia.

Chat-palvelun pienoinen heikkous on se, että se on auki ainoastaan virka-aikaan. Iltakäyttäjiä tuokaan palvelu ei siis auta.

Chat-palvelua sovi kuitenkaan liiaksi moittia aukioloajasta. Palvelu itsessään on jo iso harppaus oikeaan suuntaan yhdessä asiakas­palvelupisteen kanssa.

Kaupunginjohtaja on sanonut, että asiakas­palvelupisteessä voisi olla toimintaa myös virka-ajan ulkopuolella.

Kaupunki on kaupunkilaisia varten. Siksi on hieno juttu, että kaupungin virkamiehet ovat tavattavissa ihan kasvotusten tai kätevästi myös sähköisin välinein.

Pääasia, että tapoja on monia. Niin on kaupunkilaisiakin ja heillä jokaisella on omat toiveet, kuinka haluavat viestinsä välittää.

Kommentoi / Keskustele aiheesta

Kangasalan Sanomat edellyttää, että verkkokeskustelu käydään asiallisesti ja hyvässä hengessä. Poistamme kommentit, joissa loukataan ihmisarvoa, yllytetään rikokseen, rasismiin tai jotka ovat muutoin sopimattomia tai hyvien journalististen tapojen vastaisia.

~
Takaisin ylös